Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY www.milara.sk
1. OBJEDNANIE TOVARU HTTPS://WWW.MILARA.SK/PRODUKTY
Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou virtuálneho nákupného košíka (preferujeme), ale aj e-mailu alebo telefónu. Ak použijete posledné dve menované varianty, nezabudnite uviesť dostatok údajov, identifikujúcich, o aký tovar máte záujem, počet jeho kusov a svoju adresu.
Objednávku zrealizujete tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky dostanete kópiu objednávky e-mailom s potvrdením a údajov súvisiacich s jej realizáciou. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný.
2. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY TOVARU
Objednávka je zavedená do systému okamžite, potvrdenie objednávky Vám zašleme e-mailom a o odoslaní tovaru dostanete informáciu e-mailom do 24 hodín. V prípade sviatku, alebo víkendu sa vám ohlásime v prvý pracovný deň. Pri neštandardných objednávkach (pri veľkom množstve apod.), Vás môže kontaktovať náš pracovník, aby neprišlo k nedorozumeniam (chybne zadané množstvá. atď.), väčšinou telefonicky, alebo mailom.
3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY TOVARU
Každú objednávku môžete do 24 hodín po obdŕžaní potvrdenia zrušiť e-mailom alebo telefonicky. V tomto prípade uveďte svoje meno, e-mail a popis objednaného tovaru, tiež číslo objednávky. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. Finančné prostriedky v prípade platby vopred budú kupujúcemu vrátené do 5 dní bankovým prevodom na účet, ktorý nám kupujúci zadá (je potrebné zadať názov banky, číslo účtu a číslo banky), pokiaľ si s nami nedohodne iný spôsob.
4. POŠTOVNÉ A BALNE TOVARU
Podľa Vašej požiadavky pri výbere doručenia tovaru, Vám objednaný tovar zašleme Kuriérom, alebo parcela box, slovenskou poštou. Ceny sú rozdelené podľa výšky objednávky a uvedené na webe.
Ostatné platby:
platba pri dobierke + 1,50 bez DPH
prevod bankou vopred: 0€
platba online cez tatra banku: 0€
Návod na použitie TatraPay TU
Doba prepravy je do 24 - 72 hodín od zaslania v rámci Slovenska v pracovných dňoch. O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo SMS.
Alebo pripravíme tovar na odber osobne v našej prevádzke: Malacky, Generála Milana Rastislava Štefánika 43, Malacky ( termín prevzatia je potrebné dohodnúť telefonicky, alebo mailom max. do 7 dní od objednania). Možnosť platiť tovar v hotovosti pri prevzatí, alebo prevodom vopred.
V prípade vrátenia balíka, z dôvodu neprevzatia v odbernej lehote, a následného dodania opätovne (na Vašu žiadosť), Vám budeme doúčtovať ďalšie vzniknuté náklady na poštovnom.
5. DODACIA LEHOTA TOVARU
Štandardná dodacia lehota je 2-10 pracovných dní, ak to nie je pri tovare uvedené inak alebo inak dohodnuté. V prípade, že nejaký tovar nebude na sklade, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.
6. VÝMENA TOVARU
V prípade nutnosti nepoužité a nepoškodené produkty v originálnom balení vymeníme za iný druh, alebo vrátime peniaze prevodom, poprípade poštovou zloženkou na Vašu adresu. Tovar stačí poslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Poštovné náklady spojené so zaslaním tovaru k nám a výmenou nesiete v plnej výške Vy.
7. VRÁTENÝ TOVAR
Nepodstupujete žiadne riziko, všetok tovar môžete vrátiť späť do 14 dní od prevzatia zásielky v zmysle § 20 zákona č. 108/2024 Z.z. právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
POSTUP:
- informujte nás vopred e-mailom alebo telefonicky
- tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu poštou, alebo packetou – zašleme Vám informácie
- tovar nesmie javiť známky akéhokoľvek používania a musí byť naspäť zaslaný v originálnom obale, kompletný a nepoškodený, spolu s kópiou o zakúpení tovaru v našom obchode (napr. kopia dobierkovej poukážky, faktúra)
- ak je tovar v poriadku, peniaze Vám vrátime poštovou poukážkou, prevodom na účet do 5 dní
- peniaze budú vrátené za objednaný tovar, nie za poštovné
8. REKLAMÁCIE A ZÁRUKA TOVARU
Prípadné reklamácie riešime v súlade s platným právnym poriadkom. Prezrite si tovar po jeho prevzatí, či nevykazuje prípadné chyby. Pokiaľ sa tak stane, čo najskôr nám túto skutočnosť nahláste. Za poškodenia vzniknuté prepravcom ručiť nemôžeme. Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je objednávateľ povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 3.dní, pokiaľ je na sklade.
Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Každý tovar je označený dobou spotreby v zmysle zákona a zasielaný je tovar len pred uplynutím doby spotreby. V prípade potreby informáciu o dobe spotreby na konkrétny tovar poskytneme na vyžiadanie. Väčšina doplnkov výživy má dobu spotreby 2 roky, kozmetické výrobky 3 roky a oleje 1 rok od ich výroby.
Záruka sa na tovar nevzťahuje, pokiaľ bol:
- neodborne používaný, ošetrovaný alebo užívaný.
- používaný alebo užívaný v podmienkach alebo spôsoboch, ktoré nie sú obvyklé, nedovolené alebo vyslovene zakázané
- poškodený nesprávnym skladovaním
- poškodený alebo znečistením, zásahom vyššej moci.
Postup pri reklamácii:
- informujte nás o reklamácii e-mailom, telefonicky, výnimočne písomne
- tovar pošlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu, alebo cez Packetu : odneste na ktorékoľvek odberné miesto a nahláste ID 91762904
- vždy uveďte dôvod reklamácie a adresu
- priložte doklad o kúpe
Prípadnú reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, ak sa dá, inak zákonnou lehotou do 30 dní od jej vzniku. Reklamáciu je možné uplatniť iba v prípade kompletnosti tovaru. O reklamácii vystavíme protokol, ktorý Vám zašleme mailom, alebo poštou.
Reklamačný formulár TU9. PREVÁDZKOVATEĽ e-shopu https://www.milara.sk/produkty
názov firmy: L.E.A. spol. s r.o.
sídlo: Láb 409, 90067
tel. číslo: 0902460414
výpis z OR: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=54630&SID=2&P=0
spoločnosť je zapísaná v OR MS BA III, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 35641/B
IČO: 35 930 438
DIČ DPH: SK 2021987231 ,
č.účtu: SK6411000000002621839318 Tatra banka
v.s.: číslo objednávky, alebo č. faktúry
10. PRAVDIVOSŤ POSKYTNUTÝCH ÚDAJOV A OCHRANA ÚDAJOV
Všetky zúčastnené strany, t. j. prevádzkovateľ ale i zákazník sa zaväzujú, že pre tento e-shop poskytli pravdivé informácie o svojej firme alebo osobe. V prípade, že zúčastnená strana poskytla chybné či klamlivé informácie má právo druhá zúčastnená strana (prevádzkovateľ) právo na náhradu vzniknutej škody v plnej výške.
11. CENY
Všetky uvádzané ceny sú konečné. Prevádzkovateľ e-shopu je platcom DPH.
Zoznam cien tovaru je uvedený pod každým tovarom. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať ceny podľa zmien ceny od výrobcu.
V prípade už potvrdenia objednávky, prevádzkovateľ nemá právo meniť cenu potvrdenej objednávky, v prípade zmeny ceny od dodávateľa má právo od zmluvy predávajúci odstúpiť.
Ak zákazník má zľavový kupón, alebo darčekový kupón po zadaní jeho čísla sa mu cena objednávky pri fakturácii zníži o zľavu.
Ku každej zásielke bude priložená faktúra, ktorá slúži aj ako dodací list, prípadne záručný list. Pri platbe na dobierku zaplatíte pri prevzatí tovaru priamo prepravcovi. Pri platbe vopred (na účet) tovar od prepravcu iba prevezmete, bez platenia.
12. KURZY , SEMINÁRE; VZDELÁVANIE, PORADENSTVO, SUPERVÍZIA, OBRAZY
Prevádzkovateľom a predajcom služieb je spoločnosť:
Poradenstvo Milara, s.r.o.
Láb 409, 90067, poštová adresa Gen. M. R. Štefánika 43, Malacky 90101
IČO: 50253778
IČ DPH: SK2120246040
Ceny pre tento sortiment sú uvedené jasne či s DPH, alebo bez DPH
Firma je zapísaná
v obchodnom registri pod č.:
Sro vložka č.110424/B
Č.U: SK57 1100 0000 0029 4502 1037
Tatra banka
GDPR pre služby a vzdelávanie TUPoskytujú sa akreditované a neakreditované vzdelávacie a rozvojové kurzy, pri každom kurze je vyznačené, či je akreditovaný, alebo nie je, jeho konečná cena a podmienky pre zľavy. Kurzy, supervízia a poradensko-terapeutické služby sú poskytované na základe platnej legislatívy SR s dodržiavaním ochrany osobných údajov a etiky. V niektorých kurzoch sú zmluvný lektori, s ktorými ma prevádzkovateľ spísanú zmluvu o spolupráci. Všetci lektori spĺňajú štandardy vzdelania a praxe v zmysle platnej legislatívy.
13. MEDIÁCIA
Prevádzkovateľ mediácie je:
PhDr. Milada Ragasová – zapísaná v registri mediátorov na MV SR pod ev.č. 2025
IČO:44197756
nie je platca DPH ,
miesto podnikania : Láb 409,90067
prevádzka : Gen. M. Rastislava Štefánika 43, Malacky 90101
ČU: SK96 8330 0000 0023 0224 3410
Mediácia je poskytovaná v zmysle zákona o mediácii a dotknutých zákonov v platnom znení s dodržiavaním ochrany osobných údajov, mediátorom zapísaným v zozname MV SR.
14. PLATFORMA KONZULTÁCIE https://www.milara.sk/dobrym-smerom/ (DOBRÝM SMEROM)
Prevádzkovateľom platformy je:
názov firmy: L.E.A. spol. s r.o.
sídlo: Láb 409, 90067
tel. číslo: 0902460414
výpis z OR: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=54630&SID=2&P=0
spoločnosť je zapísaná v OR MS BA III, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 35641/B
IČO: 35 930 438
DIČ DPH: SK 2021987231 ,
č.účtu: SK6411000000002621839318 Tatra banka
v.s.: číslo objednávky, alebo č. faktúry
Pri poskytovaní konzultácii odborníkmi- profesionálmi, vystupuje prevádzkovateľ ako sprostredkovateľ služby. Za odbornosť zodpovedá profesionál- odborník.
Konzultáciou sa rozumie spoločné stretnutie odborníka- profesionála a príjemcu, počas ktorého profesionál v rámci jeho predmetu činnosti alebo odborného zamerania poskytuje príjemcovi jeho služby.
Platforma je rezervačný systém s platobnou bránou, ktorý je dostupný na www.milara.sk/dobrým-smerom a v rámci ktorého je prijímateľom umožnené rezervovať Konzultácie. Na platforme sú registrovaní odborníci- profesionáli. Za odborníka- profesionála je osoba, ktorá prezentuje služby a tie sú prezentované na platforme dobrým smerom. Táto osoba má oprávnenie poskytovať služby v zmysle živnostenského zákona v platnom znení, najmä:
- Vykonávanie vzdelávacích programov v oblasti sociálnych služieb zameraných na vykonávanie vybraných pracovných činnosti a na ďalšie vzdelávania
- Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov ( konzultačné, poradenské, tréningové a koučovacie služby v oblasti rozvoja ľudských zdrojov, poradenskú činnosť v oblasti personálneho manažmentu, poradenskú činnosť v oblasti rozvoja osobnosti, poradenskú činnosť v oblasti zdravého životného štýlu a zdravej výživy, poradenstvo v oblasti spoločenského správania)
- Mimoškolská vzdelávacia činnosť
- Poskytovanie služieb osobného
charakteru (činnosť astrológov a numerológov, veštenie z karát a iných podkladov)
Alebo má oprávnenie poskytovať mediáciu v zmysle zákona o mediácii v platnom znení a je zapísaný v zozname mediátorov na MV SR. Prevádzkovateľ platformy je s profesionálom-odborníkom vo zmluvnom vzťahu. Služby nie sú poskytovaním zdravotnej starostlivosti a ani jej náhrada.
Cenu za konzultáciu si určuje odborník- profesionál .
Návšteva Stránok a používanie Platformy a užívanie konzultácii je možné len v súlade s týmito obchodnými podmienkami.
Verejne dostupný obsah platformy Dobrým smerom, má výhradne informatívny charakter a nesmie byť považovaný ani vykladaný ako odporúčanie alebo ako poskytovanie zdravotnej starostlivosti.
Prevádzkovateľ sa riadi Zásadami o Ochrane Osobných Údajov (ďalej len „GDPR”) pri spracúvaní osobných údajov Prijímateľov.
Profesionál- odborník, sa zaväzuje pri poskytovaní služieb cez platformu dodržiavať etický kódex tejto stránky, všeobecné obchodné podmienky a neposkytovať a ani v svojom profile neuvádzať priamy kontakt na svoju osobu, svoju webovú stránku .
GDPR nájdete tu
15. ZDRAVOTNÁ STAROSTLIVOSŤ
Prevádzkovateľ týmto výslovne prehlasuje, že prostredníctvom Platformy alebo Stránok nie sú poskytované zdravotné služby alebo zdravotná starostlivosť. Osoba, ktorá má záujem o poskytovanie zdravotnej služby alebo zdravotnej starostlivosti, je povinná tieto vyhľadať a zabezpečiť u príslušného zdravotníckeho zariadenia, ktoré je k ich poskytnutiu oprávnené podľa príslušných právnych predpisov.
16. PRIJÍMATEĽ KONZULTÁCIE
Prijímateľom je fyzická osoba staršia ako 18 rokov, osoby mladšie ako 18 rokov iba so súhlasom zákonom stanoveného zástupcu, alebo osoba mladšia ako 18 rokov dostatočne rozumovo vyspelá k objednaniu konzultácie a k pochopeniu práv a povinností vyplývajúcich z obchodných podmienok webovej stránky www.milara.sk.
Medzi Prijímateľom a Prevádzkovateľom vzniká zmluvný vzťah vytvorením účtu Prijímateľa na Platforme, resp. jeho registráciou, alebo rezerváciou konzultácie s odborníkom.
V rámci tohto zmluvného vzťahu sa Prevádzkovateľ zaväzuje v súlade s týmito obchodnými podmienkami sprostredkúvať a umožňovať rezervácie Konzultácií prostredníctvom Platformy a cez ZOOM. Užívateľ sa zaväzuje dodržiavať tieto obchodné podmienky, nezasahovať do práv a právom chránených záujmov Prevádzkovateľa, jeho obchodných partnerov ani tretích osôb.
Zmluvný vzťah Prijímateľa a Prevádzkovateľa sa uzatvára na dobu určitú, len počas rezervácie konkrétneho termínu, alebo na dobu neurčitú, počas existencie a platnosti účtu / registrácie na Platforme. Zrušením účtu na Platforme zmluvný vzťah zaniká.
Prijímateľ je oprávnený požiadať o ukončenie tohto zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom odoslaním elektronickej žiadosti na e-mailovú adresu info@milara.sk. Prevádzkovateľ sa zaväzuje zrušiť účet Prijímateľa do 14 pracovných dní odo dňa doručenia elektronickej žiadosti.
Potvrdením termínu Konzultácie sa medzi Užívateľom a Profesionálom uzatvára zmluva, predmetom ktorej je odplatné poskytnutie Konzultácie. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od vykonania Rezervácie Konzultácie do ukončenia Konzultácie.
Profesionál -odborník sa zaväzuje Prijímateľovi osobne- v online forme poskytnúť služby poradenstva, mediácie, koučingu a inej služby podľa vlastných odborných znalostí, zručnosti a skúseností.
Prijímatelia sú si vedomí, že predmetom konzultácie nie je nahradiť vlastné rozhodovanie v jeho osobných záležitostiach rozhodnutím Profesionála. Ďalej berú na vedomie, že predmetom Konzultácie nie je ani poskytovanie zdravotnej starostlivosti. Profesionál ani Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za konanie Prijímateľa ani za následky takéhoto konania.
V prípade ak konzultáciou sa rozumie prijímanie a poskytovanie mediácie, obidve zúčastnené strany Mediátor a aj Prijímatelia (mediované strany) sa riadia zákonom o mediácií a s tým súvisiacimi predpismi v platnom znení.
Prijímateľ sa zaväzuje uhradiť platbu za konzultáciu na dohodnutú odmenu v plnej výške, a to v lehote, na účet a podľa pokynov a proforma.
Prevádzkovateľ sa zaväzuje prevziať preddavok na odmenu Odborníka-profesionála, tento držať a následne s ním naložiť v súlade s týmito Obchodnými podmienkami.
17. REZERVÁCIA A PRIEBEH KONZULTÁCIE
Rezervácia Konzultácie je objednanie konkrétneho termínu uskutočnenia Konzultácie medzi prijímateľom a Profesionálom prostredníctvom platformy dobrým smerom. Pre úspešné dokončenie rezervácie Konzultácie je Prijímateľ povinný uhradiť rezervovaný termín pomocou platobnej brány v systéme platformy stránky www.milara.sk.
Prevádzkovateľ potvrdí prijímateľovi platnosť rezervovaného termínu Konzultácie prostredníctvom jeho emailovej adresy. Prijímateľ a Profesionál-odborník dostane link na online stretnutie, spolu s dokladom o úhrade za konzultáciu a možnosť zrušiť, alebo zmeniť termín v súlade s pravidlami v Obchodných podmienkach. Po zaslaní potvrdenia o rezervácii termínu Konzultácie sa Konzultácia považuje za rezervovanú. Odmena za Konzultáciu bude vyplatená Profesionálovi-odborníkovi z uhradeného preddavku na odmenu.
Prijímateľ je povinný uviesť údaje vyžadované Prevádzkovateľom, zároveň zodpovedá za akúkoľvek ujmu alebo škodu spôsobenú uvedením nesprávnych údajov. Prevádzkovateľ identitu klientov nepreveruje a údaje uvedené v užívateľskom účte registrovaného používateľa sú Prevádzkovateľom oprávnene považované za správne.
Konzultácia sa realizuje pomocou aplikácie ZOOM, ev. inej, formou online zvukovej alebo zvukovo-obrazovej komunikácie, prostredníctvom odkazu, ktorý zašle prevádzkovateľ. Prijímateľ na poskytnutú e-mailovú adresu obdrží pozvánku na rezervovaný termín Konzultácie.
Prijímateľ berie na vedomie, že zabezpečenie pripojenia k internetu a úhrada nákladov na jeho zabezpečenie pre využívanie služieb Platformy nie sú súčasťou poskytovaných Služieb, a potrebné náklady sú výhradne jeho vlastnými nákladmi. Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za kvalitu konzultácie, jej priebeh, odporúčania Profesionála-odborníka a ani za ich následky.
K uskutočneniu Konzultácie musí Prijímateľ a Profesionál-odborník zabezpečiť minimálne technické požiadavky:
- Internetové pripojenie s minimálnou rýchlosťou 5 Mbps
- PC, alebo Mobil so schopnosťou využívania komunikačných aplikácii ako je ZOOM, Microsoft TEAMS a pod. na ktorú bude vopred upozornený,
- Vopred stiahnutú aplikáciu
Nezabezpečenie technických požiadaviek podľa týchto obchodných podmienok je považované za porušenie obchodných podmienok zo strany Prijímateľa, alebo Profesionála-odborníka. V prípade neuskutočnenia Konzultácie v dôsledku nesplnenia minimálnych technických požiadaviek Prijímateľom, Prijímateľovi nepatrí žiadna finančná náhrada alebo náhradný termín Konzultácie a Prijímateľ zodpovedá sa vzniknutú škodu.
Prijímateľ zodpovedá za správnosť údajov poskytnutých Prevádzkovateľovi, vrátane informácie o svojom veku. Ak je užívateľ mladší ako 18 rokov, môže sa registrovať pod podmienkou, že je dostatočne rozumovo vyspelý, aby pochopil význam týchto Obchodných podmienok a práva a povinnosti z toho vyplývajúce alebo je povinný si vyžiadať súhlas svojho zákonného zástupcu s registráciou na Platforme a s využívaním Služieb Profesionálov- odborníkov. V prípade pochybností o rozumovej vyspelosti je osoba pred registráciou na Platforme vždy povinná vyžiadať si a preukázať súhlas svojho zákonného zástupcu. Osoba mladšia ako 13 rokov je vždy povinná vyžiadať si a preukázať súhlas svojho zákonného zástupcu. Osoba mladšia ako 18 rokov je pri registrácii povinná uviesť pravdivé kontaktné údaje svojho zákonného zástupcu.
Prevádzkovateľ je oprávnený ukončiť tento zmluvný vzťah s Prijímateľom zrušením účtu alebo dočasne obmedziť Služby, ak sa preukáže alebo ak bude existovať dôvodné podozrenie, že Prijímateľ porušil alebo porušuje obchodné podmienky.
Všetci zúčastnení sú viazaní mlčanlivosťou o čomkoľvek čo sa dozvedeli zo súkromia iných osôb a používaním služieb sa zaväzujú k mlčanlivosti. V prípade, že ide o trestný čin, dodržuje sa zákonná povinnosť viazaná k platným právnym predpisom.
V prípade zrušenia účtu zo strany Prevádzkovateľa z dôvodu porušenia všeobecných právnych predpisov alebo VOP Užívateľ zodpovedá za vzniknutú škodu a nemá nárok na náhradu objednaných a uhradených Konzultácií a Skupinových sedení.
18. PRERUŠENIE, ZRUŠENIE, ZMENA PREVÁDZKY, KONZULTÁCIE
Prevádzkovateľ má právo na vopred oznámené dočasné prerušenie dostupnosti Stránok, Platformy alebo Konzultácii.
Zmena alebo zrušenie termínu zo strany Prijímateľa, alebo Profesionála-odborníka je možná min. 48hodín pred termínom konzultácie prostredníctvom Prevádzkovateľa v texte mailu adresovaného na info@milara.sk. Profesionál sa v prípade zrušenia termínu Konzultácie zaväzuje Prijímateľovi navrhnúť jej náhradný termín v čo najkratšom čase.
V prípade objednanej Konzultácie nie je možné odstúpiť od zmluvy, vzhľadom k tomu, že sa jedná o poskytnutie služby na diaľku v reálne dohodnutom čase podľa § 19 ods. 1 písm. l) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení.
Ak sa Prijímateľ z akéhokoľvek dôvodu na jeho strane nezúčastní Konzultácie, nepatrí mu žiadna náhrada a zodpovedá za súvisiacu škodu.
Ak by z došlo k zrušeniu termínu zo strany Prevádzkovateľa alebo Profesionála-odborníka, Prevádzkovateľ sa zaväzuje Prijímateľovi vrátiť preddavok v plnej výške do siedmych pracovných dní od takého zrušenia, a to bezhotovostne na účet, z ktorého bol preddavok odoslaný, ak nebol obojstranne dojednaný náhradný termín.
19. POVINNOSTI PROFESIONÁLA-ODBORNÍKA
Profesionál poskytuje, len pravdivé údaje o svojej osobe. Riadi sa etickým kódexom tejto stránky, poskytuje svoje služby v záujme klienta. Všetky služby sú spoplatnené podľa uvedených údajov.
K 5. dňu každého mesiaca dostane profesionál – odborník zoznam poskytnutých konzultácii a aj vyčíslenie sumy za sprostredkovanie služby (25% ) . Následne prevádzkovateľ do 5 dní zašle vystavenú faktúru za sprostredkovanie služby Profesionálovi- odborníkovi a do 15 dní zašle rozdiel na účet Profesionála.
Za prezentáciu a poskytnuté miesto na platforme je nutné za každý kalendárny rok zaplatiť poplatok. V prípade neuhradenia poplatku do 15 dní od ukončenia ročného predplatného , bude profil vymazaný. Každý rok príde za prezentáciu na platforme dobrým smerom proforma faktúra do 30 januára .
Registráciou na platforme profesionál – odborník súhlasí s obchodnými podmienkami a je vnímaná ako zmluva o spolupráci v zmysle obchodného zákonníka v platnom znení.
V prípade žiadosti o ukončenie poskytovania služieb na platforme požiada 30 dní vopred o ukončenie spolupráce, mailom na adresu kontakt@milara.sk, kde jasne napíše identifikačné údaje a mailovú adresu, ktorou sa prihlasuje do platformy. Koniec registrácie je 1 deň nasledujúceho mesiaca.
Profesionál- odborník, sa zaväzuje pri poskytovaní služieb cez platformu dodržiavať etický kódex tejto stránky, všeobecné obchodné podmienky, zákonne ustanovenia súvisiace s jeho podnikateľskou činnosťou a aj s poskytovaním služieb.
Zároveň sa zaväzuje neposkytovať počas konzultácii a ani v svojom profile neuvádzať priamy kontakt na svoju osobu, svoju webovú stránku .
20. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Prevádzkovateľ e-shopu zhromažďuje poskytnuté osobné údaje na základe ich dobrovoľného poskytnutia zákazníkom v nevyhnutnej miere pre korektné vybavenie objednávky a fakturáciu. Uchováva ich zabezpečené a neposkytuje ich žiadnej cudzej osobe okrem dopravnej spoločnosti pre spomínané korektné vybavenie objednávky. Čiastkové údaje pre profesionála pri objednávke konzultácie, a pre vedenie riadneho účtovníctva účtovníčke. Prevádzkovateľ postupuje v zmysle zákona o ochrane osobných údajov v platnom znení. Zákazník ma v zmysle spomínaného zákona právo nechať svoje údaje vymazať z databázy na základe zaslania mailu na mailovú adresu : kontak@milara.sk
21. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo zákonov, a to bez súhlasu zákazníka. Tieto podmienky boli aktualizované a vstupujú do platnosti od 01.07.2024
Za L.E.A. spol. s r.o. a Poradenstvo Milara, s.r.o.
konateľ : PhDr. Milada Ragasová